Det är tur att man kan skratta

Standard

Ingen som brukar kika in här har väl missat mitt fotointresse.
Det händer att jag tar en och annan udda bild som ja, helt enkelt inte blir som jag tänkt mig.

Nu har det hänt igen.
Jag har lyckats göra en inställning i kameran som jag faktiskt inte har koll på alls.
Jag vet inte vilken inställning det handlar om och jag vet inte heller hur man får bort den.
Resultatet blev minst sagt frustrerande med tanke på att jag hade ett mission här.

Så efter att jag grävt djupt i alla inställningar så fanns inte längre något val än att återställa hela menyn till grunden och börja om från början.

Så jag lyckades tillslut få bra foton också.

Här kommer dock några smakprov på dagens ickebilder.

DSC_9962 (2)DSC_9955 (2)DSC_9918 (2)

One response »

  1. Ditt fotointresse går förvisso inte att ta fel på.

    Två nyfikna frågor:

    1) Hur mycket har du betalat för din fotoutrustning?

    2) Varför räcker det inte med en bra mobiltelefonkamera?

Kommentera

