I morgon smäller det

Standard

Då får jag veta vad man kommit fram till angående min höft.

Att jag har problem är varken konstigt eller svårt att förstå.
Dock får jag nu för första gången veta hur omfattande skadan är.

Har ju redan i våras fått en del svar som jag egentligen inte hade velat ha.
Jag hade önskat att vården gjort det som var möjligt i stället för att helt sonika strunta i det.
Det trots att jag upprepade gånger frågade.

Jag ska väl iof vara väldigt glad för att det trots allt gick så bra som det gjorde.
Hade jag inte haft in säkerhetsväst på mig så kanske jag inte ens hade suttit här i dag.
Vem vet.

Så här såg det ut efter en knapp vecka.

blamarke

Nu håller jag tummarna för att det går att rädda några strukturer.

3 responses »

  1. Och jag håller tummarna för att du ska få besked som kan ge dig hopp om att åtminstone viss förbättring är möjlig att uppnå.

    Lägg ut en ny bloggartikel så snart du orkar och hinner, Kulla-Gulla! Med senaste nytt om din hälsa och ditt mående.

  2. Vad har hänt? Två veckor har gått utan att du följt upp ditt senaste blogginlägg.

    Du behöver skyndsamt täcka detta informationsunderskott, Kulla-Gulla!

    Det är inte snällt att hålla oss, dina följare, i ovisshet.

    Har man sagt A bör man också säga B och använda även de andra bokstäverna i alfabetet till att konstruera ord och meningar, som kan täcka rådande informationsunderskott.

    Detta är inte riktigt likt dig.

    Inte utan att jag blir lite orolig.

Kommentera

